tisdag 1 december 2009

Äntligen ett bra fiske

Det var ett tag sedan man lyckades så här bra. Fyra laxar två med fettfenor och två utan, fiskarna vägde mellan fem och sju kilo, fan va skoj det var. Var i valet och kvalet om jag skulle gå ut idag smhi spådde ju blåsigt men jag kunde bara inte hålla mig, hade aningar om att det kunde vara bra i dag och det var det, synd bara att många kolla på prognosen och stanna hemma. Farsan och morsan var också ute men dom valde fel plats att fiska på som synd var, en gädda var vad dom fick men dom gladde sig åt det fina vädret och gäddburgare är inte fy skam det heller.Nu skall jag sätta mig i soffan och ta en öl och bara njuta och tänka tillbaka på dagen som gått.

4 kommentarer:

  1. Det kan man kalla comeback efter influensan. Stort grattis.
    Peter

    SvaraRadera
  2. Kanonfiske!! Gratulerar!! Daniel "Team Captain Jack" och tack sjælv før gratultionen det var kul, har artikeln på bloggen nu ;) keep on fishing

    SvaraRadera
  3. Gratis Jörgen!
    Jag kan tänka mig vad glad du var igår när du ringde.
    Jag är sugen själv, men som du vet har jag bara några dagar kvar på jobbet, så from och med måndag har jag mycket tid.
    Vi hörs, har det.
    Michel

    SvaraRadera
  4. Good job Joergen, see you in week 51 and 52 in Mellerud!
    Martin

    SvaraRadera